Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Товары надлежащего качества, для которых разрешен возврат и обмен согласно действующему законодательству Украины, могут быть возвращены в течение 14 дней после получения покупателем, если: - товар был проверен на терминале логистического оператора или в присутствии курьера при его получении; - товар не был в употреблении и не имеет следов использования потребителем: царапин, сколов, потёртостей, пятен и т. п.; -товар полностью укомплектован и сохранена фабричная упаковка; -сохранены все ярлыки и заводская маркировка; -товар сохраняет товарный вид и свои потребительские свойства. Согласно Закону «О защите прав потребителей», компания может отказать потребителю в обмене и возврате товаров надлежащего качества, если они относятся к категориям, указанным в действующем Перечне непродовольственных товаров надлежащего качества, не подлежащих возврату и обмену. Подробнее о списке товаров не подлежащих возврату в разделе "Возврат и обмен".

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

 

Гарантія:

Все товары на нашем сайте имеют актуальный срок годности. Соответствуют техническим и эксплуатационным характеристикам, заявленным производителем!

  • Відправлення замовлень відбувається протягом 2-3 робочих днів. Робочі дні: понеділок-п'ятниця.
  • У зв'язку із ситуацією в нашій країні, бувають затримки щодо постачання товару!
  • Мінімальна сума замовлення на сайті – 250 гривень;
  • При наявності негативних відгуків в профілі клієнта про те, що він не забирає замовлення з післяплатою ми залишаємо за собою право відмовити у відправці замовлення післяплатою без внесення передоплати (250 грн.). Передоплата є страховкою у тому випадку, якщо клієнт не забрав своє замовлення з поштового відділення. Дана передоплата йде на 8оплату логістичного оператора послуг доставки в обидві сторони. Дякую за розуміння!

 

 

Наша компанія є клієнтоорієнтованою і дуже уважно підходить до забезпечення належного сервісу клієнтам:

 

 

Ми якісно пакуємо Ваші замовлення.

 

 

Ми завжди використовуємо нові коробки  щоб уникнути псування товару під час транспортування замовлення.

 

Ми уважно стежимо за мерчендайзингом при упаковці, щоб товар доїхав в повному обсязі і цілісності.

 

Ми не використовуємо об'ємну тару там, де цього не потрібно, щоб клієнт не переплачував за зайвий об'ємний вагу.